loading...
نوین پیکس|عکس بازیگران,خوانندگان,مدل لباس
لینک باکس


NovinPix بازدید : 808 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس تیکه دار و کوبنده


اس ام اس های کوبنده جدید|اس ام اس طعنه دار مرداد 92

 

ﻗﺎﻧﻌﻢ … !
ﺍﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮﺩ …!
ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻮﺩ …!
ﻗﺮﺑوﻥ ﺩل خودم ﻛﻪ ﻣﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺭ ﻧﻴﺴﺖ


 

خاکستر سیگارم را به تو ترجیح دادم
چون که او تنها حنجره ام را به آتش کشید و تو وجودم را …


NovinPix بازدید : 247 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به داستان‌های مربوط به خون‌آشام‌ها علاقه دارید، بازی زیبای BLOODMASQUE را از دست ندهید. در این بازی دنیا به دست ومپایرها افتاده است و اکنون آن‌ها بر آدمی حکومت می‌کنند. تنها کسانی که می توانند آن‌ها را از پا دربیاورند شکارچی‌های ومپایر هستند که شما یکی از آن‌ها هستید، پس به شکار بروید و با از بین بردن ومپایرها دنیا را به حالت عادی بازگردانید! یکی از قابلیت‌های جذاب این بازی، امکان گذاشتن چهره‌ی خود شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی است! کافی است از چهره‌ی خود عکسی بگیرید و با استفاده از امکانات موجود در بازی کاراکتر اصلی بازی را کاملاً شبیه به خودتان بسازید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی بر روی iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است. همچنین برای بازی کردن باید به اینترنت وصل باشید.

 

bloodmasque بازی جذاب BLOODMASQUE 1.0.2   آیفون و آیپد

NovinPix بازدید : 267 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

NovinPix بازدید : 430 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Night Clouds GO Launcher EX Theme

پیش نیاز: اندروید ۲ و بالاتر

 پوسته Night Clouds GO Launcher EX Theme یکی از زیباترین و بهترین پوسته های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . با قرار دادن این پوسته بر روی گوشی ، از این پس آسمان آبی ، ماه و ستارگان روشن و درخشان را ملاحظه خواهید کرد . شما می توانید آسمان تیره را مشاهده کرده و از تماشای آن نهایت لذت را ببرید  .تنها کافی است لانچر Go را نصب کرده و سپس این پوسته را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید !

ویژگی های اصلی:

ستاره های درخشان و روشن

فعال بودن حالت شبانه

وجود ابرهای روشن

وجود آسمان آبی

NovinPix بازدید : 890 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن iMuscle 2 یک ابزار تخصصی برای بررسی عضلات و ماهیچه‌های بدن و همچنین شناسایی حرکاتی است که می‌تواند به‌شما در تقویت ماهیچه‌ای خاص از بدن کمک کند. این اپلیکیشن به‌صورت تصویری بدن انسان را به‌شما نمایش می‌دهد و می‌توانید به‌راحتی با انتخاب هر قسمت از بدن، ماهیچه‌های آن قسمت را مورد بررسی قرار دهید و هر ماهیچه را انتخاب کنید می‌توانید حرکات ورزشی مرتبط با تقویت آن قسمت خاص را مشاهده نمایید. این اپلیکیشن تابحال بارها مورد تقدیر قرار گرفته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iPhone 4 و بالاتر و iPod Touch 4 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل نصب است.

 

imuscle 2 بررسی تخصصی ماهیچه‌ها و عضلات بدن با iMuscle 2 iPhone Edition 3.0   آیفون

NovinPix بازدید : 432 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

NovinPix بازدید : 600 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار AndroZip به‌شما کمک می‌کند تا فایل‌هایتان را به‌ آسانی جا به جا نمایید، یا آن‌ها را پاک کرده و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌بندی کنید. این نرم‌افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP می باشد. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک شایانی نماید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

androzip pro android نرم‌افزار مدیریت فایل‌های AndroZip Pro File Manager 4.6.5 – آندروید

NovinPix بازدید : 520 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Droid Scan Pro ابزاری است مفید برای اسکن کردن برگه‌ها و تبدیل آن به فرمت‌هایی مانند PDF برای استفاده‌های بعدی. چگونگی کار این برنامه به‌این صورت می باشد که شما از پرونده‌ی مورد نظرتان با دوربین عکس می‌گیرید و نرم‌افزار عکس را به‌ طوری تغییر خواهد داد تا همانند یک پرونده‌ی اسکن شده به‌نظر برسد، سپس فایل مورد نظر توسط خود نرم‌افزار به یکی از فرمت‌های مورد نظر شما مثل JPG یا PDF تبدیل خواهد شد و می‌توانید آن را با هرکس خواستید به اشتراک بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

droid scan pro android تبدیل موبایل به یک اسکنر همراه با Droid Scan Pro 5.7.5 – آندروید

NovinPix بازدید : 504 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Clever Driver شما باید بتوانید ماشین خود را در کمترین زمان ممکن از پارکینگ خارج کنید! این بازی که در سبک پازل است شما را به فکر کردن برای یافتن بهترین و سریع‌ترین راه حل برای خارج شدن از پارکینگ مجبور می سازد. این بازی زیبا دارای ۳۰۰۰ مرحله متفاوت است که می‌تواند ساعت ها شما را مشغول کند!

 

clever driver symbians60v5 بازی رانندگی Clever Driver 2.32 – سیمبیان S60v5 S^3 Anna Belle

NovinPix بازدید : 437 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Meganoid 2 یک بازی کلاسیک به‌سبک بازی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ و در سبک بازی محبوب ماریو می باشد که در آن شما کنترل کاراکتر اصلی بازی را در یک فضای دو بعدی به عهده دارید. سازندگان بازی تاکید دارند که این بازی ساده نیست! آن‌ها می‌گویند مراحل بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای رد کردن بعضی از مراحل نیاز است چندین بار تلاش کنید و با چالش‌ها در بازی مقابله کنید. در هر مرحله از بازی یک آیتم مخفی نیز وجود دارد که می‌توانید آن را به دست بیاورید. همانطور که گفته شد این بازی در سبک بازی‌های کلاسیک است و سبک آن اصطلاحاً ۸ بیتی است که البته برای این ژانر، چیز بدی نیست! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

meganoid2 بازی جذاب Meganoid 2 – آیفون و آیپد

NovinPix بازدید : 407 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Go Candy شما باید به دایناسوری به نام Candy کمک نمایید تا در زمان حرکت سیب‌ها، ستاره‌ها و قدرت‌های جدیدی کسب کند. در حین طی کردن این مسیر پرنده‌های مزاحم و دشمنانی نیز وجود دارند که سعی می‌کنند نگذراند شما مسیرتان را ادامه دهید. این بازی دارای کنترلی بسیار آسان می باشد و می‌توانید با لمس صفحه، Candy را به پرواز در بیاورید. همچنین قدرت‌های جالبی نیز در طول مسیر برای وی قابل استفاده است مانند بال، یک سگ که به او کمک می‌کند و… لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

go candy دانلود بازی Go Candy 1.3 – آیفون و آیپد

NovinPix بازدید : 698 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sidebar Pro یک ابزار کاملا کاربردی جهت دسترسی سریع به برنامه‌های مهم شما است. این ابزار یک منو در گوشه‌ی صفحه‌ی شما اضافه خواهد کرد که هر موقع شما بخواهید با کشیدن دست خود از بیرون صفحه به‌سمت داخل منو ظاهر می‌شود و می‌توانید برنامه‌های مورد نیازتان را در آن قرار دهید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مدیریت بیشتری بر روی این نوار داشته باشید، مانند امکان تغییر اندازه‌ و مکان قرارگیری و رنگ آن … لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sidebar pro android اضافه کردن منو جهت دسترسی سریع به برنامه‌ها با Sidebar Pro 4.3 – آندروید

NovinPix بازدید : 537 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه کاربردی Gmail می توانید به آسانی اکانت های جیمیل خود را بدون نیاز به هرگونه برنامه جانبی چک و مدیریت نمایید. این App برای بصری تر شدن، مفیدتر و همچنین سریعتر شدن مدیریت اکانت های جیمیل ساخته شده است. از دیگر قابلیت های آن می توان به مشاهده و ذخیره فایل پیوست، دسترسی به چند اکانت و ایجاد برچسب های اطلاع دهنده اشاره کرد که برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است.

 

Gmail v4.3 ANDROiD مدیریت اکانت های جیمیل با Gmail v4.3 – آندروید

NovinPix بازدید : 438 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

HD Widgets نسل بعدی از ابزارک های مفید است. ویدجت های مفید و سرگرم کننده ای که با بهترین کیفیت ممکن (HD) طراحی شده اند تا دسترسی شما به ابزارهای مفیدی مثل ساعت، تاریخ، آب و هوا، مکان نما، لانچ برنامه ها و … را بسیار ساده تر نمایند. همه چیز نرم افزار به صورت WYSIWYG طراحی  شده است، یعنی تنها چیز مورد نیاز برای مدیریت ابزارک ها، انگشتان دستتان می باشند! در ادامه مطلب می توانید این ابزارک های با کیفیت را  برای آندروید دانلود کنید.

 

HD Widgets مجموعه ویدجت های مفید برای آندروید با HD Widgets v3.0.12

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 197
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 384
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 838
  • بازدید ماه : 1,978
  • بازدید سال : 28,554
  • بازدید کلی : 547,305
  • کدهای اختصاصی