loading...
نوین پیکس|عکس بازیگران,خوانندگان,مدل لباس
لینک باکس


NovinPix بازدید : 1103 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

متن آهنگ “چه حس خوبی” با صدای بابک جهانبخش
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم؟
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری

بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری؟
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری

دانلود آهنگ




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 313
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 1,777
  • بازدید سال : 28,353
  • بازدید کلی : 547,104
  • کدهای اختصاصی